odwiedzający

czwartek, 8 grudnia 2011

chwila oddechu od rurek :)

Witajcie
 u mnie ciągle kręcą się rurki, już niedługo zaprezentuje, co z nich powstało. 

Dziś dotarła do mnie niespodzianka od Mereo z wymianki książkowej, 

Kolczyki są śliczne, a książka już czeka na przeczytanie
ps. były tez ciasteczka ale moja córeczka była szybsza od aparatu :) 

A oto co ja przygotowałam dla niej 

- niestety któryś słoik puścił wiec niespodzianka nie była tak fajna jak planowałam.
Mimo wszystko dziękuję serdecznie Paula za wymianę i pozdrawiam :) 


Po za tym chciałabym was zachęcić do akcji, jaką prowadzi tablica.pl pod nazwą
Akcja polega na tym, iż my codziennie oddajemy jeden głos na psinkę, a tablica wysyła jedzenie dla niej. Im nas wiecej tym wiesza szansa nakarmić wszystkich potrzebujących psiaków.

3 komentarze:

  1. świetny pomysł z tą tablicą. Już Tam biegnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za tą wymianę, kiedy otworzyłam paczkę, dosłownie mnie wmurowało. Piękne prezenty dostałam:)

    Mogłabym wykorzystać Twoje zdjęcia paczki od Ciebie na moim blogu? (Sesja = brak czasu na cokolwiek...)

    Pozdrawiam, Mereo

    OdpowiedzUsuń