odwiedzający

piątek, 6 stycznia 2012

PIERWSZY RAZ :)

Witam Was bardzo serdecznie w Nowym Roku
a oto i post w którym biedą same pierwsze razy :)

Po pierwsze dlatego że to mój pierwszy wpis w tym roku :)
Po drugie bo po raz pierwszy otrzymałam zamówienie na moje wyroby
Po trzecie bo na zamówienie wykonałam wachlarz a jeszcze czegoś takiego nie robiłam
no i po czwarte bo do wachlarza dołączyłam kartkę rocznicową i jest to moja pierwsza kartka tak wykonana :)

a teraz prezentacja moich dzieł ja jestem zadowolona , zamawiającemu też się podoba, choć  na żywo jeszcze nie widział :)

miłego oglądania


      
Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny.

5 komentarzy:

  1. jestem pod wrażeniem!!! całość piękna!!! wachlarz extra!!!
    Pozdrawiam Gosia :)
    http://hobbygosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wachlarz przepiękny!:)
    gratuluję pierwszego zamówienia:)
    pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No pienie Ci to wszytko wyszło !!!

    Dziękuję za życzenia i udział w Candy :)

    OdpowiedzUsuń