odwiedzający

piątek, 20 kwietnia 2012

kursik jak wykonać motyla :)

Witam bardzo serdecznie
Wielu osobom podobają się moje motyle więc postanowiłam pokazać wam jak je wykonać :) na początek przygotujcie drut florystyczny, rajstopki, koraliki, nitkę i pudełeczko/ ja używam zatyczki od plastra/ narzędzia:  nożyczki, kombinerki urządzenie do cięcia drutu 
oto czego ja używam 
następnie drut musimy zawinąć na pudełku i zakręcić kombinerkami
Po zdjęciu z pudełka wyglądają tak 
teraz należy je równiutko złożyć ze sobą  i przy pomocy szczypców wygiąć 
 trzeba pamiętać aby wginać oba kółeczka razem, by skrzydełka motyla były w miarę równe :) 
Następnie musimy założyć na skrzydełka rajstopy.






kolejny etapem będzie połączenie skrzydełek za pomocą nitki 
 
 teraz należy odciąć jeden z drucików złożyć go na pół i nawlec na niego koralik to będzie głowa naszego motylka 


 
środek motylka wykonuje ze ściągacza w rajstopkach odcinam go i dziele na pół następnie na mniejsze kawałki. brzegi zakładamy do środka


  Pasek przekładamy przez środek motylka i obwiązujemy nitką
 
 
teraz należy dołożyć drucik z koralikiem i kolejny raz mocujemy go nitka

motylek już prawie gotów teraz wystarczy tylko wykończyć dół. Ja robię to rozciągniętym paskiem krepy włoskiej, wystarczy wysmarować dół klejem i okręcić krepą.




  teraz tylko zakręcamy czułki i gotowe :)



można też dodać cienie pastelami oraz brokat 


Dziękuje za uwag i życzę udanych pełnych radości prac :) 

tutaj znajduje się filmik dzięki któremu i ja opanowałam sztukę tworzenia  motyli :) 







20 komentarzy:

  1. Prześliczne motylki!:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNE !spróbuję jak córka rajstopki popsuje :)POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jak uczyłam się takich motylków jeszcze w podstawówce ( kiedy to było :) ) Dzięki za przypomnienie. Super kursik i na pewno spróbuję znowu zrobić takiego motylka :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kursik:):) Moja córeczka co rusz dziurawi rajstopki, wiec na pewno kilka takich motylków zrobię, bo bardzo mi się podobają:):) Podrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super....właśnie w przedszkolu córcia ma konkurs "kolorowe motyle" - więc pomysł już mam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kursik :) bardzo fajnie, może też takiego zrobię :) inspirujesz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!! Wygląda na łatwe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super kursik piekny motylek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jeszcze raz ja !Zapraszam na moje Candy!Pozdrawiam :) Anita

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie motyle robiła moja ciocia w latach 80-tych pamiętam jak w każdym pomieszczeniu wisiały na firanie:)
    Super

    OdpowiedzUsuń
  11. wspanialy kursik, czytelny no i efekty sa rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spodziewałam się, że można je tak prosto zrobić :) Bardzo dziękuję za ten kursik. Na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze mnie fascynowały takie motyle, ale sama nie wpadłabym jak się za nie zabrać. Dzięki za kursik. =)

    OdpowiedzUsuń
  14. super motylek :) fantastyczne prace :) z pewnością będę tu zaglądać ... super blog :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się to

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nie mam corki i nie uczylam sie w podstawowce.Szukalam takich dla ozdoby pokoju siostrzenicy.Dzieki za instrukcje i inne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  17. 38 year old Software Engineer IV Magdalene Doppler, hailing from Sheet Harbour enjoys watching movies like Los Flamencos and scrapbook. Took a trip to Teide National Park and drives a Fox. odwiedz nasza strone internetowa

    OdpowiedzUsuń